16 Mar 2014

De Nacht van de Vlaamse Televisie Sterren

In deze jaarlijkse Belgische award show, vergelijkbaar met de Oscars, worden awards uitgedeeld in allerlei categorieën. In deze editie mochten we de kracht van onze Augmented Reality engine laten zien. Tijdens de live show werden Augmented Reality graphics toegevoegd aan een kraan en een dolly, in samenwerking met Pivot die de 3D graphics heeft vormgegeven en de led content heeft verzorgd. Zie hier het resultaat in een korte compilatie:

De Nacht van de Vlaamse Televisie Sterren – Augmented Reality

12 Mar 2014

De Jongens tegen de Meisjes

jm_logoTijd voor seizoen 4! Er worden weer een aantal nieuwe spellen geïntroduceerd in deze populaire zaterdagavond show van RTL4.

10 Mar 2014

Per Seconde Wijzer

Vandaag gaan de opnames van een nieuw seizoen van start. Per Seconde Wijzer gaat vanaf 24 maart dagelijks uitgezonden worden van maandag tot en met donderdag, waardoor we 5 weken lang, 2 dagen in de week op gaan nemen.

04 Mar 2014

Kluizenspel

In deze nieuwe spelshow, gesponsord door de BankGiro Loterij, en gepresenteerd door Marc Klein Essink, kunnen kandidaten een half miljoen euro winnen. Door middel van het spelen van 6 spellen tegen publiekskandidaten kan de hoofdkandidaat kluizen wegspelen, om zo mogelijk met maar 1 kluis over te blijven waar een half miljoen euro in zit. Marketgraph levert alle speltechniek, inclusief de aansturing van het grote rad in de studio, waar de kandidaat aan mag draaien om niet voor een kluis te hoeven kiezen.

22 Feb 2014

The Voice Arab

Net als vorig jaar verzorgd Marketgraph weer in samenwerking met Pivot de aansturing van de schermen in de V-room, de social media room van de live shows. De schermen worden onder andere voorzien van live feeds van Twitter, Facebook en Instagram. De live shows worden uitgezonden vanuit Beiroet.

15 Feb 2014

De Lijfshow

De Lijfshow komt terug op de buis in een derde seizoen. De opzet blijft gelijk aan het eerste seizoen, waarin de kandidaten worden getest op hun kennis over het menselijk lichaam, met de toevoeging van een paar nieuwe spellen. Marketgraph levert wederom de speltechniek voor het spelen van de spellen, het weergeven van alle graphics, en de aansturing van het stemsysteem.

16 Jan 2014

Weet ik veel

weetikveel_logoTegelijk met de nieuwe Belgische versies, gaan we ook in Nederland weer van start met een nieuw seizoen van Weet ik veel, binnenkort weer te zien op RTL4 op zaterdagavond!

16 Jan 2014

Weet ik veel / Je le savais

weetikveel_belgieNa de Nederlandse versie gaan we ook de Vlaamse en Franse versie voor België maken, in samenwerking met Endemol. Het spelsysteem verzorgt alle vragen, de aansturing van 300 stemkastjes, de kandidatendesks, en de afkijk van de presentatie.

04 Jan 2014

De Pappenheimers

pappenheimersDe Pappenheimers, al jaren een succesvolle show in België, gaat over naar HD en krijgt een nieuwe spelronde. In een nieuwe samenwerking met Woestijnvis heeft Marketgraph de speltechniek volledig opnieuw gebouwd, en worden er de komende maand 13 afleveringen opgenomen.

31 Dec 2013

Ik hou van holland

In de Oudjaar special van Ik hou van Holland zal weer gebruik worden gemaakt van de speciaal ontwikkelde Kissmeter! Kijken dus vanavond!

Disclaimer| Algemene Voorwaarden| Privacy